piątek, lipca 21, 2006

IFA?

Po nieprzespanej nocy dziś o 9:00 zadzwonił do mnie podejrzany numer:
(ja) - Halo!
(ktoś) - Dzień dobry! Ja w sprawie ogłoszenia!
(ja) - Jakiego ogłoszenia?
(ktoś) - W sprawie IFA(?)
(ja) - Przepraszam, to pomyłka
(ktoś) - No wie Pan, IFA z przyczepą...
(ja) - To pomyłka!
(ktoś) - Czyli co? Już nieaktualne?
(ja) - Pomyłka!

Poza tym jestem nie wyspany gdyż wdrożył się z moją pomocą nowy portal orange.pl - zintegrowany z grupą TP. Szkoda trochę, ale coż, widać takie czasy.

3 komentarze:

krzak pisze...

ifffaaaaaa

Unknown pisze...

W końcu ktoś™ powywalał te zbędne whitespace'y z oranżady...
Jeszcze żeby tak mod_gzipa zrobic... uh uh, za dużo by się chciało...

THrull pisze...

Tak się składa, że to ja powywalałem :-P.

O mod gzip można zapomnieć, za duży ruch na takie zabawy, po wywaleniu łajtspejsów i tak jest dużo dużo lepiej :-)