poniedziałek, września 04, 2006

processed=consumed

Znowu mi się zachciało divelopować i ot wypuściłem mój tajny trim filter na licencji GNU LGPL. Musiałem trochę go przerobić, gdyż magiczny algorytm był niezwykle tajny i stanowił wartość pewnej firmy :-)
Napisałem własny i opublikowałem całość na sunowych grupach dyskusyjnych i się okazało, że to był dobry ruch. Plaginem zainteresował się pewnien deweloper Sun Java System Web Server (dawniej iPlanet i Sun One Web Server), który znalazł babola a właściwie workarounda, który musiałem zrobić, bo nie doczytałem moim czasami kulawym angielskim że te processed=consumed. W sensie wspólnumi siłami można więcej i ołpen surs dziaa.

4 komentarze:

krzak pisze...

nieuku.
Strone widze ze sobie zrobiłeś. i ukradłeś mój pomysł :)

THrull pisze...

fakju men ;-)

powiedzmy, że korzytam z Twojego doświadczenia w tym względzie :-P

krzak pisze...

no ja nie wiem ale z tym pluginem to trzeba 2x tyle czasu zeby wygenerować taką samą liczbe stron, rozumiem że chodzi tylko o przepustowość ?

THrull pisze...

krzakó, w przypadku zwykłego htmla to rzwczywiście 2x tyle. Ale w przypadków jspów, które i tak generują się 250ms narzut 1-2ms, który spowoduje trzykrotne zmniejszenie objętości strony całkiem się chyba opłaca.